reklama

Všemocný

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Pozrieš vôkol seba, vidíš prázdno dní. Cítiš, že niekto chýba, hľadáš, kto zaplní.

Svetlo svieti, stávam sa nemým.

Ulice sú prázdne, hľadáš mapu chvíľ. Keď si vedel kadiaľ, zem sa netočí.

V čiernom je tma, svetlo ti dá.

Všetko by si dal, nech ťa niekto má. Sľubuješ, dávaš prisaháš, volám na seba.

Ty pokrytec! Som sebecký.

Hej, Ty tam hore! Čo mám robiť každý deň?

Voláš, ja predsa sa pýtam, nepočujem.

Dávaš mi dlane, ja prázdne nesiem len.

Pozývaš, chceš vedieť viac, ja nepočujem.

Veci svetské vábia, stojí vraj za to žiť. Dôvody si dávam, prečo neriešiť.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Tvoje slová, rany hoja.

Hej, Ty tam hore! Pozývaš človeka nehodného, ja však vravím áno, slovám Všemocného.

Mária Vašková

Mária Vašková

Bloger 
  • Počet článkov:  15
  •  | 
  • Páči sa:  0x

"Byť či nebyť... Ja som!" Zoznam autorových rubrík:  Kniha života...v rýme veršovSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu